Zachęcamy naszych Klientów do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali eURząd, ePUAP – zachęcają urzędnicy. Jak czytamy w informacji podanej przez urząd miasta od 24 stycznia nie będzie możliwości poruszania się po całym budynku Urzędu Miasta. Bezpośrednia obsługa Klienta odbywać się będzie na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta, zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi, których przestrzegania pilnować pracownicy urzędu (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk).
Urzędnicy dodają, że korespondencję kierowaną do Urzędu będzie można składać w punkcie kancelaryjnym w Biurze Obsługi Klienta na parterze budynku albo wrzucać do specjalnie przygotowanej skrzynki na korespondencję.
Kasy na parterze Urzędu Miasta Tychy będą czynne codziennie w godzinach pracy Urzędu:
- od poniedziałku do środy w godz. 7:30-15:30,
- w czwartki w godz. 7:30-17:30
- w piątki w godz. 7:30-13:30.
Wejście do kas będzie możliwe tylko od strony Parku Miejskiego. Tutaj również obowiązują rygory sanitarne. Urzędnicy zachęcają do wnoszenia opłaty elektronicznie poprzez przelewy bankowe lub płatności online dostępne w portalu https://eurzad.umtychy.pl.
Na parterze urzędu w Biurze Obsługi Klienta załatwić można sprawy związane m. in. z zameldowaniem, nadaniem numeru PESEL, odbiorem dowodu osobistego, zawieszeniem i wznowieniem działalności gospodarczej, z zakresu gospodarki nieruchomościami czy Karty Dużej Rodziny.
Działalność poszczególnych wydziałów dostępna jest na stronie: Jak załatwisz sprawy w Tychach