Fiat 600e niewiele przypomina swojego imiennika z przełomu XX i XXI wieku. To samochód reprezentujący segment B - auta miejskie o większej mocy i z przestronniejszym wnętrzem, niż ultrakompakty w rodzaju dzisiejszej 500-tki czy poczciwych „cinkusia” i „seikusia”. Nazwa odnosi się też do zasięgu pojazdu - około 600 kilometrów w mieście na pełnym ładowaniu.
W ankiecie czasopisma "Motor" i portalu magazynauto.pl produkowany od września ub.r. w fabryce przy Turyńskiej w Tychach nowy Fiat 600e z elektrycznym silnikiem o mocy sięgająceej (bagatela!) 156 KM został uznany za najlepszy z 29 ocenianych zeszłorocznych debiutów na rynku auto-moto.
W reklamie wozu podkreślającej jego włoski styl i dopracowane detele wystąpiła megagwiazda Hollywood Leonadrdo DiCaprio:
W kategorii małych aut miejskich Isegment A) drugi rok z rzędów zwyciężył Fiat 500e - elektryczna wersja popularnego modelu eksportowanego z Tychów na cały świat. Model konkurował z 20 innymi autami.
Konkursowe jury składa się z pięciu redaktorów branżowego magazynu Motor. Gala odbyła się po raz dwudziesty drugi.
Może Cię zainteresować:
W Tychach rozpoczęła się produkcja Fiata 600e. Tak wygląda elektryczny następca Seicento!
Może Cię zainteresować: