Tyski rzecznik praw konsumenta prowadzi w sieci i terenie akcję #kupujzgłową

Wczoraj (15 marca) obchodzony był Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji i w świetle częstych problemów związanych z nieuczciwymi sprzedawcami tyskirzecznik konsumentów prowadzi na przestrzeni marca kampanię pod hasłem #kupujęzgłową skierowaną w dużej mierze do kupujących w sieci.

UM Tychy
Miejski rzecznik konsumenta

Przez marzec trwa kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów, w ramach której w internecie publikowane są porady dotyczące cyberbezpieczeństwa; na facebookowym profilu instytucji zaplanowano też konkursy. W dniu 28 marca Miejski Rzecznik Konsumentów będzie dyżurował w tyskim sklepie społecznym sieci Spichlerz na pierwszym piętrze hali targowej w godzinach 10-12.

Urzędnik spotka się również z seniorami. W ubiegłym roku odbyło się w galerii handlowej Gemini Park spotkanie z udziałem rzecznika i asystentów, na którym udzielali oni porad dotyczących praw konsumenta.

W ramach kampanii na terenie Tychów rozmieszczono również plakaty przystankowe przypominające o możliwości bezpłatnych konsultacji problemów konsumenckich w biurze MRK.

W internecie biuro można znaleźć na oficjalnej stronie (tutaj) i profilu facebookowym (tutaj).

cyberprzestępczość phishing

Może Cię zainteresować:

Bezczelność e-oszustów nie zna granic. E-maile informujące o "zarzutach" z podpisem komendanta głównego

Autor: Redakcja

01/03/2023

stary telefon komórkowy

Może Cię zainteresować:

Oszust-recydywista znów stanie przed sądem. Żmudne dochodzenie w sprawie telefonów za grosze

Autor: Redakcja

28/02/2023