Tyscy urzędnicy poinformowali o zmianie godzin pracy w okresie świątecznym. Największe zmiany wystąpią 24 grudnia 2021 roku i 7 stycznia 2022 roku.
- 24 grudnia 2021 r. - nieczynne
- 7 stycznia 2022 r. - nieczynne
Jak informują urzędnicy Wigilia wskazana została jako dodatkowy dzień wolny od pracy dla pracowników urzędu w zamian za święto przypadające w sobotę 25 grudnia 2021 r. (pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia).
7 stycznia 2022 r. jest wolne od pracy w zamian za 1 stycznia.
Godziny pracy urzędu miejskiego w Tychach poza okresem świątecznym
- 7.30 - 15.30 poniedziałki, wtorki, środy
- 7.30 - 17.30 czwartki
- 7.30 - 13.30 piątki
Oprócz możliwości osobistego załatwienia spraw w urzędzie, istnieje możliwość rozwiązania sprawy poprzez tyski e-urząd.
Jak się zarejestrować?
Rejestracji można dokonać elektronicznie wypełniając wniosek rejestracyjny na platformie ePUAP bądź osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy, składając wniosek o założenie konta w formie papierowej.
- Dostęp do danych o stanie Twoich spraw, zobowiązaniach podatkowych i opłatach lokalnych, oraz niektórych, związanych z Tobą, wpisach w rejestrach prowadzonych przez nas jest możliwy po dokonaniu rejestracji - informują urzędnicy.