Najpoważniejsze remonty dotyczą głównych ciągów komunikacyjnych - Boya-Żeleńskiego (od wiaduktu do granicy z Katowicami) oraz fragmenty ulicy Katowickiej, wzdłuż której projektowana jest także szosa rowerowa i nowe chodniki.
Nowe nawierzchnie mają dostać też między innymi ulice Begonii, Glińczańska, Nowokościelna, Sienkiewicza (na odcinku od Rynku do Bibliotecznej), Ujejskiego oraz Cielmicka i jedności na Cielmicach.
Zamiast łatać dziury stosowane są tzw. nakładki bitumiczne dające trwalsze efekty. Jak wyjaśnia Jacek Barański odpowiedzialny we władzach MZUiM za kwestie techniczne, wiąże się to z większymi kosztami - w tym roku miasto wyda na nie 6 milionów złotych wobec 8,2 milionów w roku poprzednim.
Może Cię zainteresować:
Władze Tychów pytają mieszkańców o rowerową szosę do Katowic
Może Cię zainteresować:
Tablice edukacyjne w historycznych dzielnicach - nowy tyski „bajer”
Może Cię zainteresować: