"Ruszamy z nowym projektem na dużą skalę! Już w najbliższy wtorek zadebiutuje sieć sklepów należąca do Grupy CCC – #HalfPrice. To koncept w kategorii off-price, który oferuje szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach, wśród nich: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu" - poinformowała Grupa CCC.
Pierwsze 5 sklepów wystartowało 4 maja we:
- wrocławskim centrum handlowym Wroclavia,
- szczecińskiej Galaxy,
- Galerii Północnej w Warszawie,
- tyskim Gemini Park,
- polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu.
Jeszcze w maju 2021 będzie miało miejsce pięć kolejnych otwarć salonów w:
- Opolu,
- Zabrzu,
- Kielcach,
- Olsztynie,
- Bielsku-Białej.
Do końca roku klienci skorzystają natomiast z oferty blisko 60 sklepów pod marką HalfPrice.
- Rozwój jest naszym priorytetem, dlatego pełni pasji rozpoczynamy to ogromne przedsięwzięcie. Wierzymy, że nowy model biznesowy w ramach Grupy CCC błyskawicznie zbuduje i ugruntuje swoją pozycję na rynku, a spółce zagwarantuje zawarcie interesujących partnerstw i synergii. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że HalfPrice dzięki zróżnicowanej ofercie zostanie pozytywnie przyjęte przez klientów i zapewni im satysfakcjonujące zakupy - mówią przedstawiciele Grupy CCC.
Grupa CCC to polski koncern, specjalizujący się w handlu obuwiem oraz dodatkami. Ostatnio prężnie działa w e-commerce.