Tyskie sponsorem głównym GKS Tychy w sezonie 2021/2022

Marka Tyskie kolejny raz w historii przedłużyła współpracę z GKS Tychy. W tym sezonie Tyskie wesprze drużynę piłki nożnej oraz sekcję hokejową. Współpraca GKS i marki Tyskie - podmiotów tak silnie kojarzących się z Tychami ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.

GKS TYSKIE

W minioną niedzielę 19 września 2021 roku na Stadionie Miejskim w Tychach, podczas meczu piłki nożnej I ligi pomiędzy drużynami GKS Tychy i Widzew Łódź, marka Tyskie po raz kolejny w historii przedłużyła współpracę sponsorską z klubem na rok.

"Wciąż świetnie się dogadujemy" - prezes klubu GKS Tychy

GKS i marka Tyskie to dwa elementy nierozerwalnie związane z naszym miastem i jego mieszkańcami. Przeszliśmy ze sobą na TY już bardzo dawno temu i wciąż świetnie się dogadujemy. Dzięki stałemu poszerzaniu współpracy, możemy jako klub pokusić się o realizację kolejnych celów, co powinno przynosić satysfakcję tyskim kibicom – mówi Leszek Bartnicki, prezes klubu GKS Tychy.

Tyskie w tyskim sporcie

Tyskie od lat wspiera GKS Tychy jako sponsor główny i oficjalny dostawca piwa na arenach. W tym sezonie w ramach podpisanej umowy piłkarze i hokeiści klubu występują w strojach z logo marki. Tyskie obecne jest też na Stadionie Miejskim i Stadionie Zimowym w Tychach.

w Tychach wszyscy tworzymy wspólnotę. Tyskie Browary i GKS są symbolami tego, co spajało lokalną społeczność i budowało tożsamość miasta. Właśnie dlatego GKS jest dla nas bardzo ważnym partnerem. Byliśmy, jesteśmy i będziemy na TY – mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwnego, z udziałem 36,4% (dane GUS, 2020). Firma zatrudnia ponad 2700 osób w swoich browarach i oddziałach w całej Polsce. Jako firma odpowiedzialna społecznie Kompania Piwowarska troszczy się o ludzi i środowisko. Realizując strategię zrównoważonego rozwoju, promuje odpowiedzialność i umiar w spożywaniu alkoholu, szkoli sprzedawców, oszczędza wodę i energię, wspiera rozwój swoich partnerów biznesowych i angażuje się w wolontariat. Lider rynku piwnego w Polsce jest dumnym sponsorem wielu lokalnych drużyn sportowych.

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii:

  • Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629),
  • Browar Dojlidy w Białymstoku (1768),
  • Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895).

To w nich warzone są najczęściej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubr, Tyskie, Lech, Redd’s, a także kolekcja specjalności Książęcego. W ofercie producenta znajdują się również cenione w Polsce piwa czeskie: Pilsner Urquell (ikona czeskiego piwa) i Kozel (najczęściej wybierane przez Czechów piwo) a także piwa bezalkoholowe sygnowane marką Lech Free 0,0% oraz Tyskie 0,0%.