Który wariant obsługi informatycznej firm sprawdza się najlepiej
O tym, który z wymienionych wyżej wariantów realizacji usług informatycznych i zarządzania systemami IT sprawdza się najlepiej, decydują specyfika danej firmy, rodzaj używanych systemów informatycznych oraz związane z tym ryzyka przestojów i utraty danych. Niemniej nie ulega wątpliwości, że wyspecjalizowane firma informatyczna realizująca usługi stałej obsługi informatycznej, posiada zwykle (a przynajmniej posiadać powinna) zespół informatyków o różnych specjalizacjach. Sumaryczne doświadczenie oraz kompetencje takiego zespołu są oczywiście nieporównywalnie większe, niż możliwości pojedynczego, nawet najlepszego, informatyka. Nie bez znaczenia pozostaje również kwestia dyspozycyjności oraz wydajności, rozumianej jako możliwość zajęcia się równolegle co najmniej kilkoma problemami. Zewnętrzna firma outsourcingowa realizująca obsługę informatyczną jest stale dyspozycyjna, nie dotyczą jej urlopy, zwolnienia chorobowe, czy inne tego typu powody nieobecności w pracy. Dodatkowo zewnętrzna firma jest w stanie monitorować infrastrukturę informatyczną w trybie 24/7 (całodobowo) i niezwłocznie reagować na pojawiające się anomalie lub incydenty. Potencjał zewnętrznego dostawcy usług obsługi informatycznej, to również możliwość równoczesnego rozwiązywania kilku problemów, na przykład wsparcia dla użytkowników.
Kompleksowa Obsługa Informatyczna firm
Centrum Systemów Komputerowych, to sprawdzony partner w realizacji usług informatycznych dla firm, któremu można zaufać. 30 letnie doświadczenie w realizacji obsługi informatycznej na terenie województwa śląskiego, przekłada się na cenione przez klientów doświadczenie i kompetencje oraz ugruntowaną pozycję rynkową. Szeroko pojęte usługi informatyczne dla firm, są realizowane z użyciem innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie narzędzi informatycznych umożliwiających znaczną automatyzację pracy, zdalną obsługę i monitorowanie. Centrum Systemów Komputerowych obsługuje swoich klientów samodzielnie, jak również współpracuje z klientami w wariancie hybrydowym, obejmującym koordynację działań z etatowym informatykiem klienta.